שירות 24 שעות

החלפת מצבר לרכב בפתח תקווה במחירים ללא תחרות


להצעת מחיר וקבלת ייעוץ מקצועי ללא התחייבות השאירו פרטים

נמצאים באמצע הדרך בפתח תקווה עם מצבר שלא עובד? IDM מצברים כאן בשבילכם 24/7 ומספקת עבורכם מצבר לרכב עד הבית בפתח תקווה! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו, ואנו נגיע אליכם בתוך 15-30 דקות עם מצברים במבצע! שירות מצבר לרכב בפתח תקווה עם צוות המומחים שלנו אשר יחליף עבורכם את המצבר תוך מספר דקות, כך שלא תשימו לב וכבר תהיו בתוך הרכב ותמשיכו את שגרת יומכם הרגילה.

מצבר לרכב בפתח תקווה באתר IDM

מצברי START UP החל מ-459 ש"ח

מצברים מסוג Schnapp החל מ- 460 ש"ח

מצברי סטארט-אפ החל מ- 459 ש"ח

הזמנת שירות מצבר עד הבית הינה בתוספת תשלום 

מצבר מסוג BOSCH החל מ- 539 ש"ח

להזמנה מצבר לרכב בפתח תקווה עד הבית צרו איתנו קשר: 072-372-8107

מצבר עד הבית בפתח תקווה

מהו המצבר ברכב?

המצבר הוא אחד הרכיבים הכי חשובים ברכב. הוא למעשה מהווה תחנת הכוח החשמלית של הרכב. כשהוא מתקלקל? כל המערכות החשמליות והטכנולוגיות שברכב לא עובדות כמו שצריך. המצבר אחראי בין היתר על ניצוץ ההתנעה (כלומר, הפעולה החשמלית הראשונית שאחריה המנוע מתחיל לפעול ומאפשר לרכב להתחיל לנסוע), על המזגן, על האורות, על המחוונים ועוד.

משמעות מפרט הטכני של המצבר

לפני שמחליפים מצבר לרכב בפתח תקווה, יש להתייעץ עם בעל מקצוע בנוגע לסוג המצבר שמתאים ספציפית לדגם הרכב שיש ברשותנו, בין אם מדובר ברכב משפחתי גדול או מצבר לרכב מסוג קיה פיקנטו. המצברים השונים נבדלים זה מזה במפרט הטכני שלהם. בכל מפרט טכני מופיעים כמה פרמטרים שחשוב שנכיר:

  1. מק"ט – זהו המספר הקטלוגי של המצבר. מק"ט שנפ = המספר הקטלוגי של חברת שנפ, לדוגמה. מק"ט DIN = המספר הקטלוגי של מכון התקנים הגרמני DIN.
  2. קיבול אמפר ל-20 שעות – זהו מדד לכמות האנרגיה אשר ניתן להפיק מהמצבר. נמדד ביחידות של אמפר/שעה.
  3. מתח – מאחר שהמצבר לרכב הוא סוללה, יש לו מתח מסוים.
  4. זרם ההתנעה – ההגדרה הטכנית היא שזרם ההתנעה זהו כושר ההתנעה של המצבר בטמפרטורה נמוכה של מינוס 18 מעלות צלזיוס.
  5. RC – קיבול רזרבי. גם כאן הבאנו בשבילכם בנוסף את ההגדרה עבורו: קיבול רזרבי הוא הזמן שייקח למצבר חדש הטעון במלואו לספק 25 אמפר בטמפרטורה של 26.7 מעלות צלזיוס, תוך קיום מתח של 1.75 וולט לתא.

מצברים בפתח תקווה (הנפוצים ביותר)

*משלוח של מצברים בפתח תקווה עד הבית הינם בתוספת תשלום*

פרמטרים חשוב לבחירת שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה

קיימים עוד פרמטרים אשר אמורים להופיע גם הם על גבי המצבר לרכב בפתח תקווה, לצד המפרט הטכני או בתוכו. פרמטרים אלו מציינים את מידות המצבר ? הגודל, הרוחב והגובה של המצבר. מידות אלו הן קריטיות ואין לזלזל בהן, משום שהן אלו שיקבעו אם המצבר פיזית יכנס לרכב שלכם או לא. על אחת כמה וכמה בעידן של היום, בו קיימים מצברים מתקדמים אשר מתאימים רק לרכבים ספציפיים.

פרמטר נוסף שחשוב שתשימו לב אליו הוא הברקוד או המספר הקטלוגי של המצבר.

מה לגבי איכות המצברים לרכב?

מובן שגם היצרן משחק תפקיד עיקרי כשרוכשים מצבר בפתח תקווה. קיימות מספר יצרניות מובילות בשוק המצברים, והן: שנפ, ורטה ובוש. אנו מספקים מצברים בפתח תקווה מכל חמשת היצרניות הגדולות והמוכרות הללו, על כן תהיו בטוחים שהמצבר שתקבלו יהיה איכותי וברמה הגבוהה ביותר, והכל תוך שמירה על מצברים בזול.

איך בודקים את המים במצבר לרכב?

להלן רשימת הפעולות אותה יש לבצע כדי לבדוק את המים במצבר:

  1. לפתוח את הפקקים (אם ישנם).
  2. לוודא שהמים שקופים.
  3. לוודא שגובה המים גבוה ב-1 ס"מ מהלוחות.

חסרים מים? יש להוסיף מים מזוקקים אל המצבר. אך שימו לב! יש להוסיף אך ורק מים מזוקקים המיועדים לרכב בלבד, ולא מים אחרים! מים אשר אינם מיועדים לרכב יגרמו לחלודה, והחלודה תגרום לנזק לכבלים.

מבצעים מיוחדים ב- IDM

מצבר לסקודה אוקטביה החל מ- 500 שקלים בלבד

מצברים לפיג'ו 106 החל מ- 460 שקלים בלבד

המצברים לרכבי סיטרואן תוצרת BOCSH חל מ 539 שקלים בלבד

זקוקים למצבר לרכב? תקועים באמצע הדרך בפתח תקווה? התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם, תוכלו לשאול אותנו הכל, ואנחנו נגיע עד אליכם עם מצבר לרכב עד הבית בפתח תקווה!

שאלות נפוצות

icon

כדי להיות בטוחים שקונים מצבר לרכב שהוא איכותי, יש לרכוש את המצבר מחברה המתמחה בשיווק והתקנת מצברים. בנוסף יש להקפיד על רכישת מצבר שיוצר מראש על ידי חברה איכותית.

icon

המצברים שלנו מגיעים עם שנה אחריות ובמידה ושדרגתם או רכשתם מצברים מסוגים אחרים האחריות מגיעה גם לשנתיים.

icon

מצבר בקיבול של 60-65 אמפר של מותגים שונים מתאים לרכבי מאזדה 3, אך בכל מקרה יש להתייעץ עם מוכר המצברים כדי לוודא שהמצבר הספציפי מתאים גם במידות לרכב מאזדה 3.

icon

אנו זמינים 24/7 כך שניתן בכל שעה ובעת חירום אם נתקעתם ללא מצבר ליצור איתנו קשר.

icon

ניתן למצוא אצלנו מצברי שנפ במחיר של החל מ-460 ש"ח למצבר 55 אמפר ועד 1700 ש"ח למצבר שנפ 220 אמפר.
דילוג לתוכן